اخبار تکنولوژی 8

معرفی تکنولوژی

اخبار تکنولوژی 8

معرفی تکنولوژی

۲۱ تکنیک کاربردی افزایش فروش

کاربردی برای افزایش فروش اشاره می کنیم. بدیهی است اجرای ریزبین و کل جانبهء این نکات، بهره قابل توجهی در رشد، رونق و بالندگی سوداگری شما خواهد داشت.


 


با مشتریان پیشین خود که نسبت به آنها شناخت دارید و توانسته اید اطمینان نسبی آنها را جلب کنید، به چهره تلفنی یا حضوری در تماس باشید و علاوه بر اینکه برای برطرف نمودن نقاط ناتوانی و کمی و کاستی های گذشته تلاش می کنید، سعی کنید اطمینان آنها را بیش از پیش جلب و صمیمیت دوطرفه بین خودتان و آنها را تقویت کنید.

 


همواره ابزارهای تبلیغاتی خود را از لحاظ کارآیی و بازدهی ارزیابی کنید و مواردی را که نتیجه دسته نیستند حذف کنید و از جانب دیگر، ابزارهای کارآمد و مؤثر را به روز رسانی و تقویت کنید. به کارگیری ابزارهای نتیجه بخش، برابر است با صرفه جویی در سرمایه ها و رشد درآمد و سودآوری.

 


برای مشتریان تان تخفیف ویژه ی مدت دار و اندک در نظر بگیرید. سعی کنید با به کارگیری تخفیف ها و پیشنهادات گیرا، آنها را به خرید بیشتر ترغیب کنید. برای مشتریانی که خرید بالاتری انجام می دهند، امتیازات اخص ای در نظر بگیرید.

 


به بازارهای کنونی تان بسنده نکنید. هر روز در مورد بازارها و مشتریان جدید تحقیق و آنها را شناسایی کنید. با به کارگیری ابزارهای پسندیده و کاربردی، محصولاتتان را به آنها شناسایی و به خرید قطعی ترغیب شان کنید.

 


به عملکرد روزمره و یکنواخت تیم فروش تان قانع نباشید. وضعیت بازار، هر لحظه در حال تغییر و دگرگونی است. پیشنهاد میکنیم تیم فروشتان را با این دگرگونی ها همسو و منسجم کنید. برای این منظور بهتر است هفته ای یک لغایت دو جلسه با تیم فروش تان دیدار داشته باشید و ابعاد گوناگون دگرگونی ها بازار و اقداماتی که باید در این جهت سپریدن دهید تجزیه و تحلیل کنید.

 


اگر مشتری هایتان کمتر می شوند یا خرید اقلیت سپریدن می دهند، این یک زنگ خطر برای شماست! باید هرچه زودتر نسبت به عیب یابیِ محصولات یا پروسه فروش تان اقدام کنید و نقاط ضعف و اشکالات آن را برطرف کنید. آسان انگاری در این زمینه، به از دست دادن بخش عمده ای از مشتریان تان و برآیند اینکه افت شدید هوده و درآمد کسب و کارتان منجر خواهد شد.

 


بدون شناخت از نیازها و علایق مشتریان تان، نه در عرصهء بازاریابی و نه در عرصهء تبلیغات، راه به جایی نخواهید برد. ارتباطات خویش را با مشتریان تان گسترش دهید و استقامت عذر می‌خواهم و با شناخت بیشتر از آنها و نیازهایشان، امکان فروش و سود بالاتر را فراهم کنید.

 


همواره پروا داشته باشید که سرمایه گذاری با خرج کردن متفاوت است. برای دستیابی به سود بیشتر، سنجیده و چیره دست سرمایه گذاری کنید و با معرفی خرج های بی نتیجه، آنها را حذف یا در جهت سودآوریِ بیشتر هدایت کنید.

 


بدون فراگیری روش های امروزین تبلیغاتی که متناسب با نوع فرآورده و کسب و کار شما باشند، دست به تبلیغات نزنید! تبلیغات، بدون بکارگیری راهکارهای پیشه ای، محکوم به شکست خواهد بود.

 


اطلاعات مشتریان احتمالی و مشتریان بالقوهء خود را به چهره یک بانک اطلاعاتی منظم و سازماندهی شده درآورید و برای جذب و ترغیب هر یک به خرید قطعی، برنامه ای دقیق و هدفمند طراحی کنید. عملکرد پراکنده و سنجیده، سوددهی چندانی برایتان نخواهد داشت.

 


فرمول پرداخت حقوق و پورسانت تیم فروش تان را بر بنیاد شرایط فروش به روز کنید الی تیم فروشتان انگیزهء اکثریت برای فروش بالاتر پیدا کند. در صورتی که با تیم فروش تان هماهنگ باشید، در بلندمدت، فروش سودآورتری را تجربه خواهید کرد.

 


برای هر روز، هر هفته و هر ماه از پروسه فروش تان منظور مشخصی را تعیین و آن را با عدد بطور ریزبین مشخص کنید و تمام تمهیدات و مقدمات لازم را برای تحقق این اهداف بسنجید و فراهم کنید. فروش هدفمند، فروشی سرشار از هوده و راندمان خواهد بود.

 


خودتان و گروه تان را همواره از لحاظ نزاکت نوینِ فروش و به ویژه روانشناسی فروش به روز کنید و به ابزارهای مختلف فروش چیره دست مجهز کنید.

 


اگر میخواهید تیم فروش تان به بازدهی و کارایی باره نظرتان تقریبا  تر شوند، دغدغه های مالیِ آنها را برطرف کنید و به شکلی برنامه ریزی کنید که آنها با حوصله و به بعید از استرس و در شرایط مطلوب بتوانند فروش داشته باشند.

 


شما تنها نیستید! بسیاری از رقیبان شما کوشش دارند با به کارگیری نقاط ضعفی که شما به آنها بی توجه هستید، گوی سبقت را از شما بربایند. رقیبان خویش را بشناسید! با نقاط قوت و ناتوانی خودتان هم روبرو شوید، آنها را بپذیرید و در جهت تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعفِ خود بکوشید. در مقابل، با شناسایی نقاط ضعف هم آورد میتوانید بهتر از همش از نقاط قوت خویش برای پیروزی و کامیابی استفاده کنید.

 


حتماً برای کارمندان فروش، کارشناسان فروش، مدیران فروش و تمام کارکنانی که به هر نحو در فرآیند فروش نقش دارند، پرداختِ بیشتر به چهره پِلکانی را در نظر بگیرید. به آنها بطور ریزبین بگویید که در مقابلِ چه مقدار فروش، چه مقدار درآمد خواهند داشت. در مورد اعداد و ارقام حجمِ فروش و میزانِ درآمد، به تیم فروش تان بطور شفاف اطلاع رسانی کنید. این اقدامات در بلندمدت میتوانند نقش تعیین کننده ای در درمان عملکرد پرسنل و افزایش فروش داشته باشد.

 

علم بازاریابی و فروش


مراقب باشید خودتان و تیم فروشتان درگیر مسائل حاشیه ای نشوید! تمرکز روی اهدافی که برای فروشتان ترسیم و تعیین کرده اید، رمز موفقیت شما در دستیابی به سود احسن و ایده آل است.

 


با به کارگیری هدایا و اشانتیون های دلگرمی کننده و جذاب، انگیزهء خرید بیشتر را در مشتریان کنونی تان ایجاد کنید. البته مراقب باشید که این روش، جایگزین کیفیت محصولاتتان نشود، زیرا محصولات بی کیفیت، حتی با بهترین جوایز و اشانتیون ها هم فروش قابل توجهی نخواهند داشت.

 


چنانچه مدت هاست از طریق ها و تکنیک های فروش کهنه کاربرد میکنید و از حجم فروشتان خوشنود نیستید، هرچه زودتر شیوه های منسوخ و ناکارآمد را معرفی کنید و کناره بگذارید و طریق های بنیادی و پسندیده با چگونگی بازار را جایگزین کنید.

 


در دسترس باشید! یکتا از اشتباهات بسیاری از مدیران فروش این است که انگاشت میکنند باید نادر و دور از دسترس باشند الی نزد مشتری ارزش و اعتبار کسب کنند. برعکس! مشتریان نیاز به تأمین کننده ای دارند که در دسترس بوده و در وقت و موقعیت مناسب بتواند نیازهای آنها را تأمین کند و محصولاتش را در کمینه سررسید ممکن با بهترین کیفیت در اختیارشان قرار دهد.

 


کار مشتری را گذرگاه بیندازید! موانع تو سازمانی مانند کاغذبازی و به اصطلاح دوره چرخاندنِ مشتریان، نتیجه ای جز دل زدگی و شکل گیری افکار منفی و بدبینانه در ذهن مشتری و بی اعتماد شدن او ندارد. امروزه، موفق کسی است که بهتر، سریع تر و مؤثرتر از سایرین خدمات رسانی کند.


حذف لنزهای برجسته گوشی‌های هوشمند


گروه فناوری الف،    3980723062

پژوهشگران "دانشگاه یوتا" (University of Utah ) آمریکا موفق به توسعه لنزهایی شده‌اند که ۱۰۰۰ برابر نازک‌تر و ۱۰۰ برابر سبک‌تر از لنزهای فعلی هستند و این به آن معناست که در آینده‌ای نزدیک احتمالا شاهد حذف لنزهای برجسته گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

حذف لنزهای برجسته گوشی‌های هوشمند

به گزارش گیزمودو، گوشی‌های هوشمندی که اکنون در بازار وجود دارند دارای برخی ویژگی‌ها هستند که از زیبایی آنها می‌کاهد و یکی از آن نکات منفی بیرون زدگی یا برجستگی دوربین‌های آنها است اما به لطف تیمی از محققان دانشگاه "یوتا" که لنز دوربین بسیار نازک ایجاد کرده‌اند، این برجستگی‌ها به زودی حذف خواهند شد.

برای مقایسه باید گفت لنز مورد استفاده در دوربین‌های هوشمند امروزی که جمع می‌شوند و نور را روی یک حسگر ریز متمرکز می‌کنند، چند میلی‌متر ضخامت دارند اما لنزهای جدید ابداعی پژوهشگران دانشگاه یوتا ۱۰۰۰ برابر نازک‌تر از آنها هستند. اکنون یک گروه از پژوهشگران دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه یوتا موفق به ایجاد نوع جدیدی از لنزهای نوری شده‌اند که فقط چند میکرون ضخامت دارند و حدود هزار بار نازک‌تر و ۱۰۰ برابر سبک‌تر از لنزهای دوربین تلفن‌های هوشمند امروزی هستند.

طی این مطالعه پژوهشگران اظهار کردند این لنز رویکردی شبیه به کوره‌های خورشیدی غول‌پیکر در سراسر جهان دارد. کوره خورشیدی(Solar furnace) وسیله‌ای است که از تعداد بسیار زیادی آینه تخت که به صورت الکترونیکی کنترل می‌شود برای متمرکز ساختن نور خورشید در یک ناحیه کوچک جهت تولید دماهای بسیار بالا ساخته شده‌ است.

این کوره‌ها به جای یک عنصر منعکس کننده غول‌پیکر و گران‌قیمت، از یک آرایه بازتابنده کوچکتر استفاده می‌کنند که هر کدام در زوایای مختلف اما خاص قرار دارند تا نور را روی یک برج مرکزی بازتاب دهند. هر کوره به خودی خود گرمای زیادی تولید نمی‌کند اما صدها نفر از آنها می‌توانند گرمایی به اندازه ۶۳۳۰ درجه فارنهایت (۳۴۹۸ سانتیگراد) تولید کنند.

لنزهایی که محققان ایجاد کرده‌اند در واقع از ریزساختارهای بی‌شمار ریزی که توسط چشم انسان قابل مشاهده نیستند، ساخته شده است و از نظر استراتژیکی به گونه‌ای قرار گرفته‌اند که هرکدام از آنها خم می‌شوند و  مسیر نور را مجددا به سمت حسگر دوربین هدایت می‌کنند.

وقتی همه این کارها انجام شود همان نتیجه را می‌دهد که یک عنصر منحنی واحد انجام می‌دهد. ساخت این لنزها همچنین تیم را ملزم به ساختن فرآیند ساخت جدید، یک پلیمر جدید و الگوریتم‌های سفارشی برای محاسبه شکل و موقعیت هر ریزساختار می‌کند. اما لنز حاصل می‌تواند کاملاً صاف باشد و از پلاستیک سبک ساخته شده باشد.

این رویکرد جدید تصویربرداری نه تنها از ضربات وارده به دوربین جلوگیری می‌کند بلکه می‌تواند با آزاد کردن فضای بیشتر در داخل محفظه برای هر دو دوربین جلو و پشت دستگاه، باعث باریک‌تر و کوچک‌تر شدن کل گوشی‌های هوشمند می‌شود

منبع:

https://www.alef.ir/news/3980723062.html

صفر تا صد کار با Viber بر روی رایانه

همانطور که می‌دانید نرم‌افزار وایبر نیز یکی از برنامه‌های مجازی برای برقراری ارتباط میان کاربران مختلف است. مانند تلگرام و واتس آپ و ... وایبر نیز بستر ارتباطات میان کاربران را فراهم کرده است تا هر کس قادر باشد در هر جایی از دنیا با دوستان خود عکس‌ها، مطلب‌ها و ویدیو‌ها را به اشتراک بگذارد.

صفر تا صد کار با Viber بر روی رایانه

در این مطلب نگاهی داریم به نحوه کارکرد این برنامه بر روی رایانه شخصی و تلاش می‌کنیم تا مطالب پایه‌ای و نحوه ثبت نام در آن را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

در این مقاله به آموزش‌های زیر می‌پردازیم:

  • آموزش نحوه دانلود برنامه و نصب وایبر بر روی رایانه‌های شخصی
  • آموزش استفاده و کار با نرم‌افزار وایبر
  • آموزش تماس رایگان با وایبر بر روی کامپیوتر
  • آموزش ارسال پیام و ...

در مرحله اول، مهم‌ترین کار دانلود و نصب برنامه وایبر است.

برای اینکار توصیه می‌کنیم از سایت اصلی خود وایبر استفاده کنید. در غیراینصورت با مراجعه به سایت‌های معتبر فارسی به راحتی می‌توانید اینکار را انجام دهید.

پس از دانلود برنامه مورد نظر بر روی فایل دانلود شده کلیک کرده و گزینه Accept و Install را انتخاب نمایید.

بعد از این پروسه برنامه به صورت خودکار فایل‌های مورد نیاز خود را دانلود کرده و عملیات نصب را انجام خواهد داد.

حال در وهله بعد، با گزینه‌ای روبه‌رو خواهید شد که در آن برنامه از شما می‌پرسد آیا وایبر را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کرده‌اید یا خیر.

برای عبور از این مرحله، باید وایبر را روی گوشی خود نصب کنید تا به شما اجازه دهد از آن روی کامپیوتر شخصی خود نیز استفاده ببرید.

در صورتی که برنامه را داشته باشید، گزینه Yes را انتخاب کرده و نرم‌افزار از شما می‌خواهد که شماره موبایل خود را وارد کنید.

بعد از وارد کردن شماره موبایل Continue را انتخاب نمایید.

حال برنامه به سرور متصل شده و پس از اتصال موفق و برقراری ارتباط، وایبر پیامکی برای شماره وارد شده در نرم‌افزار ارسال خواهد کرد.

این پیامک حاوی کد فعالسازی شما می‌باشد که باید آن را در قسمت بعد وارد کرده تا به شما اجازه دسترسی به سرور‌های برنامه را بدهد.

بعد از وارد کردن کد فعالسازی، بر روی Enter Viber  کلیک کنید.

حال وارد فضای برنامه وایبر خواهید شد و صفحه این نرم‌افزار برای شما بر روی رایانه شخصیتان قرار خواهد گرفت.

در سمت چپ برنامه، آیکون‌هایی وجود دارند که هر ‌کدام یک وظیفه خاص را بر عهده دارند و کار مشخصی انجام می‌دهند.

  • این آیکون نشان دهنده آخرین مکالمات می‌باشد:
  • این آیکون نمایش دهنده کسانی است که از برنامه وایبر استفاده می‌کنند:
  • این آیکون آخرین فعالیت‌های صورت گرفته توسط شما را نشان داده که شامل تماس‌های از دست رفته و ... می‌باشد.
  • از طریق این آیکون می‌توانید تماس صوتی و تصویری برقرار‌ کنید:
  • آخرین آیکون نیز شما را به بخش تنظیمات برنامه وایبر هدایت خواهد کرد:

حال به تنظیمات وایبر رفته و درباره گزینه‌های مختلف موجود ار این صفحه صحبت می‌کنیم.

Basic: در این بخش تنظیمات اصلی نرم‌افزار وایبر وجود دارند که کلیات کار برنامه را در این بخش تنظیم می‌کنند.

Start Viber On System Startup: در این قسمت قادر هستید برنامه را برای شروع کار بعد از روشن شدن ویندوز تنظیم کنید. اگر می‌خواهید نرم‌افزار به صورت خودکار بعد از روشن شدن ویندوز باز شود، در این بخش می‌توانید این گزینه را فعال کنید.

Messages History When Exiting a Conversation: اگر می‌خواهید که مکالمات و پیام‌های شما بعد از خروج از برنامه وایبر در تاریخچه شما ثبت شود، به این قسمت مراجعه کنید.

Audio and Video: در این قسمت تنظیمات مربوط به صدا و تصویر برنامه قرار داده شده‌اند.

Video Input: انتخاب سخت‌افزار ورودی برای ارسال تصاویر.

Audio Input: انتخاب سخت‌افزار ورودی برای ارسال فایل‌های صوتی.

Input Volume: میزان و اندازه صدای ورودی.

Audio Output: انتخاب سخت‌افزار خروجی برای دریافت فایل‌های صوتی.

Output Volume: میزان و اندازه صدای خروجی.

Notification: در این بخش تنظیمات مربوط به اعلان‌ها قابل دسترسی می‌باشند.

Show Notification For: اگر دوست دارید هم تماس‌ها و هم پیام‌های شما در اعلان‌هایتان به نمایش در بیایند، با انتخاب  Messages & Calls به راحتی می‌توانید اینکار را انجام دهید.

اگر می‌خواهید فقط تماس‌هایتان برای شما در قسمت اعلان‌های گوشی هوشمندتان مشخص شوند، فقط مورد Calls Only را انتخاب نمایید.

Play Sound For: اگر دوست دارید صدای زنگ هنگام دریافت پیام‌ها و تماس‌ها پخش شود، باید گزینه All Messages & All Calls را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید این صدای زنگ هنگام دریافت پیام‌های انبار شده و تماس‌ها پخش شود باید مورد Aggregated Messages & All Calls را انتخاب نمایید.

در صورتی که نمی‌خواهید موارد بالا را انتخاب کنید و دوست دارید صدای زنگ فقط برای دریافت تماس‌ها پخش شود تیک گزینه Calls Only را بزنید تا اینکار توسط برنامه وایبر انجام بگیرد.

Account: اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید که اکانتتان را غیرفعال‌ کنید، می‌توانید با مراجعه به گزینه Deactive Viber اینکار را به راحتی انجام دهید.

Share Viber: با استفاده از این بخش می‌توانید نرم‌افزار وایبر را به کسانی که از آن استفاده نمی‌کنند معرفی کنید. اگر مخاطب خاصی وجود دارد و شما بخواهید این دوستتان را در برنامه وایبر دعوت کنید، قادر هستید اینکار را توسط بخش Share  با استفاده از گزینه‌های مختلف انجام دهید.

مکالمات صوتی و تصویری در نرم‌افزار وایبر: برای انجام اینکار کافیست مخاطب خود را مشخص کرده و سپس برای شروع مکالمه صوتی بر روی گزینه Call کلیک کنید.

اگر تصمیم داشتید مکالمه خود را به صورت تصویری انجام دهید، با انتخاب مورد Video این امکان برای شما توسط نرم‌افزار وایبر فراهم شده است.

ارسال پیام در نرم‌افزار وایبر: برای ارسال پیام‌های مختلف کافیست که مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از مشخص شدن کاربر مقابل با مراجعه به کادر سفید پایین صفحه می‌توانید متن خود را برای دوستتان ارسال کنید.

ارسال عکس و تصاویر از کامپیوتر خودتان به کامپیوتر‌ها و موبایل‌های دیگر کاربران: برای ارسال تصاویر و عکس‌های مختلف، با کلیک بر روی آیکون دوربین می‌توانید محتوای مورد نظر را برای دوستان خود ارسال کنید.

ارسال شکلک‌های مختلف و استیکر‌ها: مانند دیگر برنامه‌های مجازی، یک آیکون شکلک مشخص شده است تا از این طریق بتوانید به استیکر‌های وایبر دسترسی داشته باشید.

منبع:

https://www.alef.ir/news/3980728083.html

سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید چیست؟

سئوی کلاه سفید یا White-Hat Seo به نوعی از استراتژی بهینه سازی سایت اشاره دارد که توسط گوگل تعیین شده. تمام کاری که شما در این طریق اتمام می‌دهید این است که بهترین نتیجه را برای کاربران خویش فراهم کنید.


اما اگر هدف شما کسب جایگاه در نتایج جستجو است، از هدفی که گوگل برای کاربرانش گزینش کرده دور شده اید. اما اگر درست مشابه گوگل، رضایت کاربر و نیازهای او را نخستینگی پیشه خویش پیمان دهید، سریع تر به نتیجه میرسید.


شما در این روند یاد میگیرید که آموزش تولید درونمایه فقط باید در راستای نیاز کاربر باشد.


در واقع سئو کلاه سفید زمانی رخداد می‌افتد که منظور شما با منظور گوگل یکی میشود

سئو محتوا، اخ خوب سئو کلاه سفید

با اینکه تولید درونمایه برای کاربران منظور اول و فرجام گوگل است، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که الگوریتم های گوگل هنوز هم ربات هستند و برای درک محتوای شما به سررسید نیاز دارند.


شما میتوانید با رعایت اصول سئو در نوشتار نویسی، نشانه محتوای خویش را افزایش دهید و سریع تر گوگل را در جریان منظور خیرخواهانه خویش بگذارید.


در سئو کلاه سفید، شما اقدامات ذیل را اتمام میدهید:


با توجه به قوانین راهنمای گوگل Google Webmaster Guidelines سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه میکنید 

سایت خود را برای کاربران بهینه می‌کنید، نه موتورهای جستجو.

محتوایی تولید می‌کنید که بر رفع احتیاج کاربر تاکید دارد

اما یک سوال مهم:


از کجا بفهمید که گوگل برای پژوهنده کردن قصد خویش از چه روش ها و معیارهایی کاربرد میکند؟


با مراجعه به بخشGoogle Webmaster Guidelines میتوانید بسیاری از طریق های بهبود جایگاهی که گوگل خودش به آن ها ایمان دارد را تماشا کنید.


در این بخش ما تمام توصیه های گوگل را با تجربه های عملی خویش ترکیب کردیم الی بتوانید به شیوه موثرتری به این هدف مشترک برسید


آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید به روشی اصولی

در این سلسله مقالات منظور داریم مفاهیم کلیدی سئو کلاه سفید را در مدت زمان اختصار به این طیف وسیع از مخاطبان آموزش دهیم.


این آموزش‌ها مناسب چه کسانی خواهد بود؟


کسانی که در ابتدای یادگیری سئو هستند و قصد دارند به یک کارآزموده سئو تبدیل شوند

مدیران؛ در مرحله گردهم‌آوری و ساخت یک تیم حرفه‌ای سئو

مشتریان سئو؛ در یافتن متخصصان و نظارت بر شغل آنان

اعضای تازه وارد تیم‌های سئو

توسعه‌دهندگان وب

6 مرحله حیاتی برای پیاده کردن طریق های White Hat Seo

اگر بخواهیم رنگ سفید سئو را به تکنیک های کاربردی تقسیم کنیم، به چند باره میرسیم:


استراتژی سئو: شما در نتایج جستجو چه هدفی دارید و میخواهید چطور و به چه طریق هایی به منظور خود برسید؟

تحقیق، آنالیز و برگزیدن واژه ها کلیدی هدف: هنوز هم به کارگیری کلیدواژه ها در سئو استعمال دارد ولی سخت اینجاست که این فرآیند به نما ساده را از کجا شروع کنیم و به کجا برسیم؟

تولید درونمایه برای کاربر: در نهایت گوگل از ما محتوای خوب و ارزشمند میخواهد. اما یک محتوای خوب و ارزشمند دقیقاً چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

سئو کلاه سفید

 اگر بخواهیم کلمات «خوب» و «ارزشمند» را به یک سری راهنمای عملی و کاربردی تبدیل نماییم به چه چیزی میرسیم؟

سئو داخلی: چه اتفاقی می‌افتد وقتی کاربر وارد سایت شما میشود؟ آیا به خاطر لینک سازی درونی غیراصولی و ساختار تباه سردرگم میشود و سایت را خلاص میکند یا اینکه اینقدر از ساختار داخلی سایت شما خوشش میاید که بستن سایت را کار سختی میداند؟

سئو تکنیکال: لغایت حال که دیدید ماشینی بدون موتور و اجزای درونی آن به جنبش درآید؟ سایت شما هم یک سری اعضای حیاتی دارد که حسابی به توجه شما احتیاج دارد. واقعاً چقدر به تغذیه و سلامت این ارگان های حیاتی سایت خود پروا میکنید؟

لینک سازی خارجی: وقتی چند سایت به شما لینک دهد، گوگل راحت تر میتواند به سایت شما اعتماد کند، اما آیا هر روشی از اعتماد سازی میتواند به اعتماد گوگل منجر شود؟

توجه داشته باشید که آنچه ما در این مقالات و به‌خصوص در مراحل ابتدایی خواهیم گفت نکاتی بسیار پایه‌ای در سئو بوده و لازم است تا گام به گام تمامی این نکات را همراه ما بازبینی کنید.


اگر جزو هریک از دسته‌هایی که اسم بردیم پیمان دارید بدون شک این مجموعه به شما در درک صحیح از سئو و بکارگیری آن به روش کلاه سفید کمک خواهد کرد.

قیمت سئو سایت : هزینه انجام سئو و تعرفه بهینه سازی سایت

سئو به شیوه هایی گفته می ­شود که بازدید سایت شما در گوگل از طریق آنها افزایش می ­یابد و برآیند اینکه افرادی که به تعقیب خرید محصولات شما هستند، به سمت سایت شما هدایت می­ شوند. سئو  را می ­توان به چهره سرمایه گذاری در عقیده گرفت، سئو در بیان تمام روش­ های بازاریابی اینترنتی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد. هنری فورد در باره اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مثل متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است. تیم سئوی وب 24 با تحلیل گستره ی کاری شما و ارائه راهبرد پسندیده و در نظر دریافت تمام پارامترها قدم به قدم شما را در رسیدن به اهدافتان مدد خواهد کرد. این قدم ها دربرگیرنده موارد زیر خواهد بود.


جهت آگاهی از قیمت پکیج های سئو وب24  می‌توانید در پورتال وب24 عضو شوید و کاتالوگ سئو ما را گرفتن نمایید.


 


سئو سایت 


خدمات کلی پروژه‌های سئو شامل چه مواردی می‌شود؟ 

۱. بهبود سئوی درونی (ON-Page SEO)


سئوی درونی برای نمایش سایت شما در گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای جستجو بایسته است.


۲. بهبود سئوی خارجی (Off-Page SEO)


برای رسیدن به رتبه بندی و رنکینگ خوب، سئوی بیگانه سایت شما باید نیرومند باشد. لینک بیلدینگ (لینک سازی) یگانه از خدماتی است که در این دسته ارائه می‌شود.


۳. سئوی گوگل (Google SEO)


گوگل برای رتبه بندی سایت‌ها، الگوریتم رتبه بندی خود را به صورت مداوم تغییر می‌دهد. باید از استراتژی‌های سئو کلاه سفید آگاه باشید تا توسط گوگل پنالتی نشوید.


۴. پژوهش واژه ها کلیدی (Keyword research)


کسب و شغل شما بی گمان بی رقیب نیست. شما باید روی کلمات کلیدی پسندیده کسب و کارتان و کلمات کلیدی‌ای که می‌تواند جایگاه شما را ارتقا دهد، پژوهش کنید تا با برنامه‌ای مشخص، بر روی واژه ها کلیدی پسندیده سرمایه گذاری کنید.


۵.  تحلیل رقبا (Competitors Analysis)


عملکرد رقبایتان و راهکارهایشان برای بهبود رتبه و... در این تقسیم اتمام می‌شود.


۶. گزارش رشد رتبه (Rnking Reports)


با آغاز پروسه سئو، گزارش‌های هفتگی و ماهیانه از میزان عملکرد سئو سایت شما جاسازی می‌شود.


۷. گزارش پیشرفت (Progress Reports)


گزارش پیشرفت سئوی سایت شما مایه می‌شود در جریان فرایند درمان رتبه سایتتان قرار بگیرید.


۸. تحلیل وضعیت افزایش نرخ تبدیل (Conversion Optimization)


برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد بیشتر، بهتر است تحلیل‌های دقیق در دست داشته باشید؛ چه بسا لازم باشد استراتژی خود را عوض کنید.


۹. استراتژی سئو (SEO Strategy)


قطعا قبل از انتخاب هر گونه خدمات سئو، به داشتن یک راهبرد توجیه‌پذیر و بخردانه بیچارگی دارید. راهبرد باید بر پای بست، نیازهای سوداگری شما گردآوری شود و اهداف و نقاط عطف کوتاه مدت و بلندمدت را در بر گیرد.


 


بیشتر بخوانید : اصول سئو چیست خود بپرسند، میزان خرج ای است که باید برای سئو پرداخت کنند. قبل اینکه توضیحات اکثریت در مورد این جستار بدهیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که سئو فرآیندی است که باعث می شود بازدید هدفمند سایت شما افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث می شود فروش بیشتری داشته باشید، فلذا هزینه کردن در مقوله سئو یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و با توجه به مراجعت سرمایه گذاری که برای سازمان ها دارد، عملا سئو خرج محسوب نمی شود بلکه سرمایه گذاری است.


در حالت کلی پرسش در باره اینکه بها سئو و بهینه سازی سایت چقدر است، همانند این است که بپرسیم قیمت ماشین چقدر است؟ همانطور که خرج ای که برای خرید یک ماشین می پردازید به مدل و کاربرد آن ارتباط دارد. در باره تعیین بودجه برای پروژه سئو کسب و کارتان نیز هزینه با پروا به نوع خدماتی که سپریدن می شود مشخص می شود. فلذا برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی بدهیم، باید شرایط اتمام کار و چگونگی پروژه را رسیدگی کنیم.


یک استراتژی خوب سئو با ارزیابی مخاطبان قصد و نیازهای آنها آغاز می شود. در مراحل پس سئو مثل یک آهن ربا این مخاطبان را از میان انبوه مخاطبان جذب کسب و کار شما می کند.


قیمت سئو وب سایت به شیوه انجام خدمات بدست شرکت های سئو و همچنین قصد کسب و کار شما پیوستگی دارد. خدمات سئو شیوه های مختلفی دارد که شرکتهای فعال در این گویه بر بنیاد آنها قیمت گذاری سپریدن می دهند. بعضی از شرکتهای سئو، مبالغ هنگفتی بابت این خدمات گرفتن می­کنند و در برابر آنها افرادی نیز پیدا می شوند که حاضرند با مبالغ زیر و وعده ی نتیجه گیری در کوتاه ترین موعد  سئوی سایت شما را بر دوش بگیرند. اغلب این افراد از طریق های کلاه سیاه برای افزایش رتبه سایت کاربرد می کنند. این انحاء شدنی است در کوتاهی مدت مایه حصول نتیجه شود اما در دراز مدت رتبه ی سایت افت خواهد کرد و زیان های جبران ناپذیری به سوداگری شما وارد خواهد کرد.


 


بیشتر بخوانید : لینک سازی درونی اهمیت لینک سازی داخلی در سئو


تعرفه سئو


 


قیمت های سئو در ایران، بازه وسیعی را برپایی می دهند، این جستار انگیزه ها مختلفی دارد که در پیوسته به آنها می پردازیم:


عدم تعریف مناسب از خدمات سئو و عدم هدفگذاری مناسب:


تعریف بعضی از افراد و شرکت ها از خدمات سئو، اندک به نصب یک پلاگین در اسکریپت های حاضر مشابه وردپرس یا سپریدن یک سری تنظیمات اولیه است. به این معنا که شغل سئو، یکبار برای همش انجام می­شود و قصد مشخصی هم از کاری که اتمام شده در اختصار مدت نمی­توان گرفت. اینگونه افراد به ظاهر خرج کمی برای این کار اخذ می­کنند، ولی در واقع هزینه دریافت شده بدست آنها گرچه در سنجش با دیگران کمتر است ولی به ازا این خرج کار خاصی برای مشتری سپریدن نمی شود و به همین انگیزه ارزشی هم ایجاد نخواهد شد.

تعرفه بهینه سازی و سئو

قیمت سئو بر پای بست، کلمه کلیدی:

برخی دیگر از مشتریان و شرکت های سئو و بهینه سازی سایت، قیمت سئو را بر بنیاد کلمه کلیدی اعلام می کنند، بدون اینکه در نظر داشته باشند که سئو داخلی مشتری دربرگیرنده چه شرایطی است و چه کارهایی باید بر روی آن اتمام شود. به همین دلیل روش قیمت گذاری و وانگهی هدفی که مشتری از پیشه دنبال می­کند به انگیزه اینکه الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و از سوی دیگر سئو، فعالیتی درازمدت و مداوم است اشتباه است و به همین خاطر در فرجام پیشه هم مشتری و هم شخص یا شرکتی که پیشه سئو سایت را اتمام داده است ناخشنود خواهند بود.


سئو سیاه در برابر سئو سفید:


در بسیاری از مواقع شخصی که شغل سئو اتمام می دهد، قرارداد را به صورت کوتاه مدت منعقد می کند و نتیجه را منوط به قرارگرفتن در صفحه اول گوگل در واژه خاصی می کند. این طور قراردادها معمولا بر بنیاد شیوه های اسپم بنا شده اند و بعد از کسب نتیجه کمپانی سئو تعهدی نسبت به باقی ماندن سایت در گوگل نخواهد داشت و چنانچه سایت مشتری اسپم شود پاسخگو نخواهد بود.


سئو سایت بر اساس پکیج :

وب24 اولین کمپانی در ایران است که خدمات سئو خویش را بر پای بست، پکیج های سئو به مشتریان ارائه داد. انگیزه ها مختلفی برای گرفتن خدمات سئو از طریق پکیج هستی دارد که به طور خلاصه بعضی از آنها عبارتند از: دید درازمدت به همکاری با شرکت سئو، افزایش ورودی گوگل به نسبت دیگر روش ها، فعالیت بر پای بست، اصول سئو سفید و باره تایید گوگل، تاثیر پذیری کمتر نسبت به تغییرات اتفاقاً رتبه های گوگل و...  


در نظر داشته باشید که سئو یک سرمایه گذاری است و همانند هر سرمایه گذاری دیگری باید با مطالعه سپریدن شود الی به فایده دهی برسد. تیم سئو وب 24 ابتدا سایت و حوزه ی کاری شما را رسیدگی می کند و سپس بر پای بست، نیاز شما تعرفه سئو سایت را  اعلام خواهد کرد.


چرا بها سئو برخی سایت‌ها ذیل است؟

سئو یک تکنیک حرفه‌ای برای بهبود رتبه سایت شماست و عوامل بسیاری هستند که می‌توانند بر سئوی سایت شما تاثیر بگذارند. قیمت سئو بعضی سایت ها زیر است زیرا بسیاری از کمپانی ها و سئوکاران به پیگیری استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند. البته تمام عوامل را نمی‌توان به سئوی کلاه سیاه نسبت داد؛ زیرا بخشی از کیفیت ذیل سئو و بها بهینه سازی سایت، به بی‌تجربه بودن و چیره دست نبودن سئوکار برمی‌گردد.

عواملی که در سئو کارایی منفی می‌گذارد:


1. زمانی که برای سایت یا بلاگ خویش درونمایه تولید می‌کنید، نباید از محتواهای کپی شده استفاده کنید. در صورتی که سفارش تولید مقاله می‌دهید، باید مراقب باشید که در آن از محتوای تکراری که در منابع سایر متعلق به استفاده شده است، به کار نرفته باشد. گوگل بات‌های متعددی برای جستجوی چنین تخلفاتی دارد. در صورت بروز چنین خطایی، رتبه سایت شما هیچ تغییر رو به بهبودی نخواهد کرد.


2. لینک سازی و بک لینک دریافت یکتا از راه‌هایی است که سئوی سایت شما را بهبود می‌بخشد. در صورتی که از بک لینک های مخرب استفاده کنید، سایت شما مبتلا تنزل رتبه می‌شود. باید پروا داشته باشید که سایت مرجع تان معتبر باشد الی چنین مشکلاتی برای شما قبل نیاید.