سئو به شیوه هایی گفته می شود که بازدید سایت شما در گوگل از طریق آنها افزایش می یابد و برآیند اینکه افرادی که به تعقیب خرید محصولات شما هستند، به سمت سایت شما هدایت می شوند. سئو را می توان به چهره سرمایه گذاری در عقیده گرفت، سئو در بیان تمام روش های بازاریابی اینترنتی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد. هنری فورد در باره اهمیت تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در هزینه ها مثل متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است. تیم سئوی وب 24 با تحلیل گستره ی کاری شما و ارائه راهبرد پسندیده و در نظر دریافت تمام پارامترها قدم به قدم شما را در رسیدن به اهدافتان مدد خواهد کرد. این قدم ها دربرگیرنده موارد زیر خواهد بود.
جهت آگاهی از قیمت پکیج های سئو وب24 میتوانید در پورتال وب24 عضو شوید و کاتالوگ سئو ما را گرفتن نمایید.
سئو سایت
خدمات کلی پروژههای سئو شامل چه مواردی میشود؟
۱. بهبود سئوی درونی (ON-Page SEO)
سئوی درونی برای نمایش سایت شما در گوگل، یاهو، بینگ و دیگر موتورهای جستجو بایسته است.
۲. بهبود سئوی خارجی (Off-Page SEO)
برای رسیدن به رتبه بندی و رنکینگ خوب، سئوی بیگانه سایت شما باید نیرومند باشد. لینک بیلدینگ (لینک سازی) یگانه از خدماتی است که در این دسته ارائه میشود.
۳. سئوی گوگل (Google SEO)
گوگل برای رتبه بندی سایتها، الگوریتم رتبه بندی خود را به صورت مداوم تغییر میدهد. باید از استراتژیهای سئو کلاه سفید آگاه باشید تا توسط گوگل پنالتی نشوید.
۴. پژوهش واژه ها کلیدی (Keyword research)
کسب و شغل شما بی گمان بی رقیب نیست. شما باید روی کلمات کلیدی پسندیده کسب و کارتان و کلمات کلیدیای که میتواند جایگاه شما را ارتقا دهد، پژوهش کنید تا با برنامهای مشخص، بر روی واژه ها کلیدی پسندیده سرمایه گذاری کنید.
۵. تحلیل رقبا (Competitors Analysis)
عملکرد رقبایتان و راهکارهایشان برای بهبود رتبه و... در این تقسیم اتمام میشود.
۶. گزارش رشد رتبه (Rnking Reports)
با آغاز پروسه سئو، گزارشهای هفتگی و ماهیانه از میزان عملکرد سئو سایت شما جاسازی میشود.
۷. گزارش پیشرفت (Progress Reports)
گزارش پیشرفت سئوی سایت شما مایه میشود در جریان فرایند درمان رتبه سایتتان قرار بگیرید.
۸. تحلیل وضعیت افزایش نرخ تبدیل (Conversion Optimization)
برای افزایش نرخ تبدیل و درآمد بیشتر، بهتر است تحلیلهای دقیق در دست داشته باشید؛ چه بسا لازم باشد استراتژی خود را عوض کنید.
۹. استراتژی سئو (SEO Strategy)
قطعا قبل از انتخاب هر گونه خدمات سئو، به داشتن یک راهبرد توجیهپذیر و بخردانه بیچارگی دارید. راهبرد باید بر پای بست، نیازهای سوداگری شما گردآوری شود و اهداف و نقاط عطف کوتاه مدت و بلندمدت را در بر گیرد.
بیشتر بخوانید : اصول سئو چیست خود بپرسند، میزان خرج ای است که باید برای سئو پرداخت کنند. قبل اینکه توضیحات اکثریت در مورد این جستار بدهیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که سئو فرآیندی است که باعث می شود بازدید هدفمند سایت شما افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث می شود فروش بیشتری داشته باشید، فلذا هزینه کردن در مقوله سئو یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و با توجه به مراجعت سرمایه گذاری که برای سازمان ها دارد، عملا سئو خرج محسوب نمی شود بلکه سرمایه گذاری است.
در حالت کلی پرسش در باره اینکه بها سئو و بهینه سازی سایت چقدر است، همانند این است که بپرسیم قیمت ماشین چقدر است؟ همانطور که خرج ای که برای خرید یک ماشین می پردازید به مدل و کاربرد آن ارتباط دارد. در باره تعیین بودجه برای پروژه سئو کسب و کارتان نیز هزینه با پروا به نوع خدماتی که سپریدن می شود مشخص می شود. فلذا برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی بدهیم، باید شرایط اتمام کار و چگونگی پروژه را رسیدگی کنیم.
یک استراتژی خوب سئو با ارزیابی مخاطبان قصد و نیازهای آنها آغاز می شود. در مراحل پس سئو مثل یک آهن ربا این مخاطبان را از میان انبوه مخاطبان جذب کسب و کار شما می کند.
قیمت سئو وب سایت به شیوه انجام خدمات بدست شرکت های سئو و همچنین قصد کسب و کار شما پیوستگی دارد. خدمات سئو شیوه های مختلفی دارد که شرکتهای فعال در این گویه بر بنیاد آنها قیمت گذاری سپریدن می دهند. بعضی از شرکتهای سئو، مبالغ هنگفتی بابت این خدمات گرفتن میکنند و در برابر آنها افرادی نیز پیدا می شوند که حاضرند با مبالغ زیر و وعده ی نتیجه گیری در کوتاه ترین موعد سئوی سایت شما را بر دوش بگیرند. اغلب این افراد از طریق های کلاه سیاه برای افزایش رتبه سایت کاربرد می کنند. این انحاء شدنی است در کوتاهی مدت مایه حصول نتیجه شود اما در دراز مدت رتبه ی سایت افت خواهد کرد و زیان های جبران ناپذیری به سوداگری شما وارد خواهد کرد.
بیشتر بخوانید : لینک سازی درونی اهمیت لینک سازی داخلی در سئو
تعرفه سئو
قیمت های سئو در ایران، بازه وسیعی را برپایی می دهند، این جستار انگیزه ها مختلفی دارد که در پیوسته به آنها می پردازیم:
عدم تعریف مناسب از خدمات سئو و عدم هدفگذاری مناسب:
تعریف بعضی از افراد و شرکت ها از خدمات سئو، اندک به نصب یک پلاگین در اسکریپت های حاضر مشابه وردپرس یا سپریدن یک سری تنظیمات اولیه است. به این معنا که شغل سئو، یکبار برای همش انجام میشود و قصد مشخصی هم از کاری که اتمام شده در اختصار مدت نمیتوان گرفت. اینگونه افراد به ظاهر خرج کمی برای این کار اخذ میکنند، ولی در واقع هزینه دریافت شده بدست آنها گرچه در سنجش با دیگران کمتر است ولی به ازا این خرج کار خاصی برای مشتری سپریدن نمی شود و به همین انگیزه ارزشی هم ایجاد نخواهد شد.
تعرفه بهینه سازی و سئو |
قیمت سئو بر پای بست، کلمه کلیدی:
برخی دیگر از مشتریان و شرکت های سئو و بهینه سازی سایت، قیمت سئو را بر بنیاد کلمه کلیدی اعلام می کنند، بدون اینکه در نظر داشته باشند که سئو داخلی مشتری دربرگیرنده چه شرایطی است و چه کارهایی باید بر روی آن اتمام شود. به همین دلیل روش قیمت گذاری و وانگهی هدفی که مشتری از پیشه دنبال میکند به انگیزه اینکه الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و از سوی دیگر سئو، فعالیتی درازمدت و مداوم است اشتباه است و به همین خاطر در فرجام پیشه هم مشتری و هم شخص یا شرکتی که پیشه سئو سایت را اتمام داده است ناخشنود خواهند بود.
سئو سیاه در برابر سئو سفید:
در بسیاری از مواقع شخصی که شغل سئو اتمام می دهد، قرارداد را به صورت کوتاه مدت منعقد می کند و نتیجه را منوط به قرارگرفتن در صفحه اول گوگل در واژه خاصی می کند. این طور قراردادها معمولا بر بنیاد شیوه های اسپم بنا شده اند و بعد از کسب نتیجه کمپانی سئو تعهدی نسبت به باقی ماندن سایت در گوگل نخواهد داشت و چنانچه سایت مشتری اسپم شود پاسخگو نخواهد بود.
سئو سایت بر اساس پکیج :
وب24 اولین کمپانی در ایران است که خدمات سئو خویش را بر پای بست، پکیج های سئو به مشتریان ارائه داد. انگیزه ها مختلفی برای گرفتن خدمات سئو از طریق پکیج هستی دارد که به طور خلاصه بعضی از آنها عبارتند از: دید درازمدت به همکاری با شرکت سئو، افزایش ورودی گوگل به نسبت دیگر روش ها، فعالیت بر پای بست، اصول سئو سفید و باره تایید گوگل، تاثیر پذیری کمتر نسبت به تغییرات اتفاقاً رتبه های گوگل و...
در نظر داشته باشید که سئو یک سرمایه گذاری است و همانند هر سرمایه گذاری دیگری باید با مطالعه سپریدن شود الی به فایده دهی برسد. تیم سئو وب 24 ابتدا سایت و حوزه ی کاری شما را رسیدگی می کند و سپس بر پای بست، نیاز شما تعرفه سئو سایت را اعلام خواهد کرد.
چرا بها سئو برخی سایتها ذیل است؟
سئو یک تکنیک حرفهای برای بهبود رتبه سایت شماست و عوامل بسیاری هستند که میتوانند بر سئوی سایت شما تاثیر بگذارند. قیمت سئو بعضی سایت ها زیر است زیرا بسیاری از کمپانی ها و سئوکاران به پیگیری استفاده از تکنیک های سئو کلاه سیاه هستند. البته تمام عوامل را نمیتوان به سئوی کلاه سیاه نسبت داد؛ زیرا بخشی از کیفیت ذیل سئو و بها بهینه سازی سایت، به بیتجربه بودن و چیره دست نبودن سئوکار برمیگردد.
عواملی که در سئو کارایی منفی میگذارد:
1. زمانی که برای سایت یا بلاگ خویش درونمایه تولید میکنید، نباید از محتواهای کپی شده استفاده کنید. در صورتی که سفارش تولید مقاله میدهید، باید مراقب باشید که در آن از محتوای تکراری که در منابع سایر متعلق به استفاده شده است، به کار نرفته باشد. گوگل باتهای متعددی برای جستجوی چنین تخلفاتی دارد. در صورت بروز چنین خطایی، رتبه سایت شما هیچ تغییر رو به بهبودی نخواهد کرد.
2. لینک سازی و بک لینک دریافت یکتا از راههایی است که سئوی سایت شما را بهبود میبخشد. در صورتی که از بک لینک های مخرب استفاده کنید، سایت شما مبتلا تنزل رتبه میشود. باید پروا داشته باشید که سایت مرجع تان معتبر باشد الی چنین مشکلاتی برای شما قبل نیاید.